fredag 18 mars 2011

Någon som har lite tips??

Ja jag vet, ännu fler bebisgrejer! Men nu tror jag nästan att det här är den sista, om den lilla inte bestämmer sig för att stanna i magen ännu längre förstås! Men den kan helst få komma ut NU! Har länge trott att det här är sista projektet, nu hinner jag nog inte mer innan det är dags.. men det blir bara fler och fler projekt! Och nu längtar jag sååå efter att få ligga och nosa på en liten bebis!!! Jag bara längtar efter förlossningen även om jag vet att man bara vill dö för att det gör så j*vla ont, jag är så redo man kan bli!!!

Ja nu var det inte riktigt det jag skulle skriva... hihi... utan jag ville ha lite hjälp, som ni kanske ser på bilden så har liggvagnen fått flytta ner från vinden (den står färdigbäddad, och man längtar ju inte mindre direkt när man går förbi och tittar ner i den tusentals gånger om dan!) Och i den har jag och Nathalie hängt lite små figurer som jag har virkat, tänkte göra som en mobil, men nu vet jag inte hur dom ska hänga!? Borde dom hänga på rad som en vanlig vagnsmobil istället?? Eller vad tycker ni, är det någon som har lite bra tips??

KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag tycker dom hänger fint så där, då gungar dom ju fint =) Så länge det inte blåser för mycket.. Härligt att du är redo-det kommer ju bli en fantastisk liten bebis!! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Kanske lättare för nybebis att koncentrera sig på de om de är på rad? Jätte fina!

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde en sådan till syrrans tös som en vanlig rad som hon fick fästa själv då av virkade snören,men jag hade inte tillgång till vagnen så det blev knöligt men du kan ju mäta o kolla så det blir snyggt,annrs kan du ju alltid fästa snörena som du har nu med säkerhetsnålaroch kanske dölja det med virkade blommor som du fäster i samma nål?Kanske funkar och blir lite snyggare..Lycka till med det o förlossningen,spännande nu !! kram =)

    SvaraRadera
  4. Om jag hade varit du hade jag nog hängt dom på rad, du har ju gjort en sån fin "rund" mobil tidigare så det är ju kul med lite variation, jätte söra figurer!

    SvaraRadera