torsdag 1 september 2011

Smyckesset ...

Nu har det blivit lite fler halsband och örhängen till armbanden som jag tidigare har visat, till och med en ring har jag fått till :) Så två hela set har det blivit... hmmm... börjar jag få ett nytt beroende på pysselfronten :o)

 Här är ett sett i gammalrosa, har försökt mig på att gravera i berlocken på armbandet, men det var fel slags berlock så det blev inte riktigt som jag har tänkt, ska beställa hem andra så kanske ni kan få se lite närmare vad det står :)

 Här är ett armband som ni oxå har sett tidigare som har fått sällskap av två örhängen och ett halsband(utan kedja tyvärr, behövs oxå beställas hem)

Här har ni tre kusiner som blivit lite trötta efter allt lekande, liten paus i soffan med lite äpple och Nicke Nyfiken på tv:n :) Myspys 

KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar