torsdag 23 augusti 2012

Finaste


Det var ett tag dessa sötisar fick vara med här på bloggen, de hittar alla möjliga konstiga ställen att ligga på, Trulls på den nedrersta bilden har bara lite problem då han inte riktigt kommer in kartongen ( som inte alls var tänkt till honom ) han är så klumpig och klantar sig ganska så ofta :) men det är mest Cleo som ni ser på den översta bilden som ligget i mitt knä på kvällarna bland garn, nålar och beskrivningar :)

Jag rensar i barnens grderober i dag, skulle köra en traktor till en verkstad som ligger gansk nära stan, så mamma hämtade mig där och sen åkte vi in och shoppade loss, så det blev en ny garderob till Nathalie då nästan allt blivit försmått på en gång som vanligt, stackars Elin ärver ju så mycket så hon får inte så mycket nytt i klädväg om det inte ä något som är lite extra speciellt!

När jag fått ordning här hemma så ska jag åka och fika med lillebror och hans fina tjej, efter det att barnen har gått och lagt sig så att man kan få prata till punkt och dricka kaffe som inte blir kallt ;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar