söndag 30 december 2012

( Nästan ) Färdig julklapp och texten som försvann


Texten på förra inlägget försvann tydligen, men det var detta som jag stickade..
Den var precis som jag ville ha den, men blockade den för hårt och nu är den för stor! Ska försöka lösa det på något vis innan den ska lämnas över till någon som ännu inte fått sin julklapp :) det var meningen att det skulle bli en poncho som kan bli en sjal som kan bli en halsduk, hängde ni med ;) har inget möster, då jag som vanligt hade en bild i huvudet så fick jag gissa mig fram. La upp lite mer än 60 maskor, tror jag, med eskimo och stickade upp 6 nystan, men det blev ju lite för långt, så antingen ska man inte sticka så långt eller strunta i att blocka den då det töjde sig Mycket.

Hoppa ni alla har haft en bra jul och får ett gott nytt år!
KRAMAR

5 kommentarer:

  1. Lägg i blöt igen och kör centrifugering... då blir den mindre fast jag tyvcker den är fins som den är!!!
    Gott Nytt År!!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. vad fint och praktiskt! jag gillar att den går att använda på så många olika sätt! coolt!

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig, kram Pia

    SvaraRadera
  4. Underbart med de små och deras fantasi!

    SvaraRadera