fredag 15 november 2013

Rött


Ja nu börjar det verkligen närma sig det magiska datumet, på tisdag är det BF! Tiden har gått otroligt fort och ibland känns det som om jag liksom kommer att fortsätta vara gravid och jag kan inte riktigt förstå att det kommer att komma ett nytt litet liv in i vår familj! Undrar om det kan vara för att det är tredje gången och kanske blir lite avdramatiserat, eller kommer det som en chock på BB att det faktiskt kom ut en liten bebis ;) hihi... Gick över fyra dagar med de andra två och värkarna började nästan exakt samtidigt mellan halv4-4 på morgonen, så då borde det vara dags om en vecka kanske ;) så kanske väntan hinner att infinna sig :) 

Det blev två mössor, ett par strumpor och ett par vantar av det röda. Den första mössan som ni ser är ju lite julig, så jag hoppas att den inte blev för stor för julen är ju snart här! Jippiiihooo! Sen håller min snälla mamma på med en åkpåse i pippimönster, så jag tror att det blir himla fint ihop :)

Hittade en fin liten bok på Åhléns som fick va med på bild då det matchade så bra.. Hehe..

Nej nu får jag gå upp och väcka mannen som nog har somnat hos stora tjejen, så han inte missar fotbollen, sen åker stickningen fram. Jag har ju börjat på en poncho oxå :) men den får ni se en annan gång.

Kramar

4 kommentarer:

  1. Tack för senast!! Vi väntar med spänning... Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh vad sött! Rött är ju aldrig fel. =)
    /kraaam

    SvaraRadera
  3. Åååå, så spännande!
    Nu kommer jag gå och vänta på er bebis ;-)

    SvaraRadera
  4. Ännu en massa snygga saker och rött bara så snyggt.
    Förstår att du väntar. Lustigt att jag väntar på att bli farmor på samma dag. Lycka till :)

    SvaraRadera