torsdag 2 januari 2014

Stickar lite :)



Här går det faktiskt framåt med ponchon jag håller på att sticka, även om det inte går så fort, den är uppdelad i fyra stycken som sedan ska sys ihop, och jag har nu kommit en ganska bra bit på andra stycket :) Minsta tjejen är snäll och sover ganska mycket i vagnen, så då får man passa på att sticka lite! 

Här har julen varit toppen, mycket mys med familjen och jag har fått vara mycket med lillebror och hans tjej som annars bor i Sthlm, så det har varit exta kul :D och självklart mysigt att va med resten av familjen oxå :) Så nu ser jag fram emot vardagen igen, även om jag har längtat efter julen och tycker att det är bland den mysigaste perioden på året, så ska det bli skönt att plocka bort allt som barrar, vissna blommor och tomtar så det blir lite lättstädat och enkelt att hålla ordning, så man får mycket tid till stickning, fikapauser och mys med barnen :D 

Hoppas ni alla oxå har haft en mysig jul! 

1 kommentar:

  1. Ser väldigt fluffig o härlig ut! Å vad jag skulle vilja krypa ner i den vagnen o mysa o lukta på henne. Krama om dina 2 härliga stora tjejer från mig o hälsa dem att sticktanten längtar efter lite bus med dem.
    Kram Madde

    SvaraRadera