söndag 11 maj 2014

Tröjstickning!



Nu har jag börjat på armarna på min tröja :)
Det har inte blivit så mycket stickat den här veckan då jag fastnat i smyckestillverkningen igen, har inte gjort smycken på ett tag, men efter en mysig kväll hos faster Nina med näsan i mängder av pärlor, så var jag åter fast! :P ska visa er lite av det jag gjort när jag tagit kort :)

Men nu har jag min tröja i fokus, vill ha den klar nu till sommaren (och egentligen lite fler projekt) men jag hoppas det blir en skön tröja att ta på sig lite svalare dagar :) Garnet Manos Serena måste ju vara det drygaste garnet jag någonsin stickat i! Tycker inte att det är så många meter på nystanen men jag är bara på mitt tredje 50grams nystan!!

I dag blir det mycket latande för min del! Och lite stickande hoppas jag!

Kram

1 kommentar:

  1. Den ser jättemysig ut! Ska bli kul att se hur den ser ut när den är klar!

    SvaraRadera