söndag 14 februari 2010

Bröllop!

Den 10:e juli är det dags! Då blir jag fru Jacobsson! Och jag tror att jag har bestämt mig för vilken klänning jag ska ha, det är den på bilden ovan, den har ett ganska långt släp med klädda knappar hela vägen ner. Och visst är det säkert lite jobbigt med ett sådant släp, men man vill ju ändå vara lite prinsessa för en dag!

Först hade jag inte tänkt att ha någon slöja, men jag tror nog att det blir det ändå, för då känner man sig nog lite mer som en brud, annars blir det nog mer bal-igt. Ska nog ha en tiara med, och sen lite uppsatt fram med stora lockar bak.

Kommer snart att lägga upp en bild på en babyleksak jag har virkat till min svägerskas bebis som kommer nu vilken dag som helst, känns som att det blir en liten tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar