tisdag 16 september 2014

Nu ska jag försöka blogga ifatt!!



Min sindelsjal som jag nästan glömt bort att jag gjorde i början av sommaren :P hittade den nu när jag ÄNTLIGEN fick tummen ur och fotade alla mina färdiga projekt :D hade tänkt att denna skulle lysa upp fint till någon fin sommarklänning kanske, men det är ju inte så lätt att göra det om man blir instoppad i en alldeles för stökig garderob och glöms bort! 


Och min rosa sommarsjal som jag tänkte att även den skulle passa fint i sommar blev inte heller använd! Lite för att den blev alldeles för liten men man kan säkert få fast den med en fin sjalnål (skulle behöva skaffa en i storlek mindre bara, för dom jag har blir lite för klumpiga till denna tunna och lätta sjal!) 

Så nu ska det bli ordning på torpet och alla mina projekt som legat och väntat ska nu äntligen få bli publicerade här på bloggen en efter en, kändes lite mycket med alla i samma inlägg :P

(När jag nu tittar på tidigare inlägg ser jag att den rosa sjalen redan blivit publicerad, så ni får stå ut med att se den en gång till!!) 

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar