torsdag 4 februari 2010

Ett steg på vägen...

Har tänkt på det här så länge! Nu har jag äntligen tagit ett steg, det var ju inte så svårt!
Låter som om jag börjat på något som kommer att förändra världen, när jag bara har skapat en blogg! Men det är bara det att jag har tänkt på det så länge!

Det här kommer att bli en pysslig blogg, om det mesta inom handarbete och inredning. Och jag älskar även att måla och skriva, mest dikter.

Jag och min mamma drömmer om att tillverka och skapa, och vill jobba med bl.a. inredning, och vi hoppas att vi en dag kommer att komma igång med något!

Just nu så är jag mammaledig med första barnet, och ska gifta mig i sommar, så det är lite annat som är i fokus! Men jag ska försöka att få till en kreativ blogg, med många tips och idéer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar