lördag 19 februari 2011

Inga färdiga projekt att visa...


Mycket är klart av bebisprojekten, det är lite tryckknappar som ska i bebisoverallen, och kanin nr två är snart klar... hm.. ja just det, jag har ju råkat göra lite små figurer att hänga i vagnen, men jag vill inte visa något av det förrän det är helt klart :) 
 
 Har tänkt att jag inte ska starta upp för mycket mer projekt nu innan bebisen kommer, men jag måste få hålla på med nål och garn lite hela tiden, så det blir väl något projekt ändå, men jag vill ändå bara vara i bebisbubblan ett tag då jag vet att det går ju så himla fort! 

Visar upp en liten bild på vår fina snögubbe som jag och Nathalie gjorde tidigare i vinter när det var så mycket snö :) Visst är den fin! Fick lite skäll för att jag hade lyft så tunga snöklot när jag inte borde, men det hade inte blivit lika bra med en liten!

Ha nu en bra lördakväll! Vi ska äta pizza :) Mums!

KRAMISAR

1 kommentar:

  1. Jätte fin snögubbe!
    Virkar en present till mamma, snacka om vad det är svårt att hålla det hemligt!
    Men jag klarade det ändå;)
    Kramkram
    ses imorgon!

    SvaraRadera