torsdag 8 december 2011

Ännu inget pyssel

Ja ännu finns det inget pyssel att visa upp, men både virknål, sticknål och händerna jobbar för fullt med alla julklappar! Så de enda som fastnar på bild just nu är barnen..

Här har ni Elin i badet, hon är helt vild! ni kan ju se på första bilden hur vattnet skvätter! Jag (och resten av badrummet) blir genomblöt, det var fram med kameran och knäppa bilder på två sekunder, för att sedan kasta upp den på hyllan innan den med blev full med vatten!
En riktig godisgris på första bilden och en riktig tröttis på den andra, och jag (när jag gömt kameran så att jag inte kan se den) försöker få lite ordning på trappen, nu ska bara kransarna som jag fått av mamma hängas upp.
Ha nu en fortsatt bra vecka! Jag ska försöka få ännu lite mera julstämning här hemma, kanske får till någon bild att visa för er!

Kramar

och Puss på dig Emz!
säg till när du är hemma och är sugen på lite adventsfika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar