fredag 20 januari 2012

Fredag?


Ja här hos mig är det lördag i dag :o) Trodde hela dagen i går att det var Fredag, hade en så där skön fredagskänsla i kroppen som man har innan helgen, så jag bestämde mig för att låtsas att det är lördag i dag och bara gå och mysa, tända ljus och pyssla vidare på att få det lite mer hemtrevligt här hemma! Det ekar fortfarande efter julen, inga gardiner, mattor eller dukar har kommit på plats ännu. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, alla saker byter ju plats ganska så ofta så inget har egentligen sin plats. Så det tar lite tid :o)
Men det är ju lättstädat, det är ju det som är så skönt när man fått ut julen, att det är stilrent och enkelt att hålla ordning. Men efter ett tag så tycker jag att det känns lite kalt, och då blir det så mysigt när man får piffa till det med lite dukar, gardiner och annat pyssel :o)

Hoppas ni får en bra helg! Det har jag redan ;o)
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar