tisdag 31 januari 2012

Virkad häst och ryttare

Till Fredriks brorsdotter virkade jag en liten häst med ryttare, det är vårt fösta fadderbarn och sen är vi bästisar :) så jag ville göra något speciellt! Hon älskar hästar så när jag hittade det HÄR mönstret så passade det ju perfekt!


Det var en massa roliga tillbehör till, vilket jag tycker är ganska viktigt, för det blir ju lite roligare att leka då :) Det var även en ryktborste till men den kom nog inte med på bild, eller så ligger den under morötterna... 


Den var inte så svår att göra, det var roligt och gick ganska så snabbt.
 
Glömde att visa presentpåsarna jag virkade till mina kusiners armband, lite dålig bild men jag hoppas ni ser ändå! Jag matchade banden jag satte i påsarna med färgerna på armbanden.

Nu ska jag snart iväg på stickcafé :) Så skönt att bara sitta och sticka två timmar i sträck! Hoppas ni med får en skön eftermiddag och kväll!

KRAM

1 kommentar:

  1. Den dag jag har en bulle i ugnen kommer jag att lägga in en beställning på den där fin fina hästen!

    SvaraRadera