torsdag 8 mars 2012

Ett litet lamm

Det är den här som är projektet som eventuellt ska säljas i sommar:) Hade tänkt att göra både vita och gråa lamm, har bara lite problem med ögonen då de grå lammen får svarta huvuden, och då är det ju lite svårt att brodera så som jag har gjort ovan, om man vill att det ska synas något...

Men jag har testat att skicka efter säkerhetsögon(har aldrig använt det förut) så vi får väl se när dom kommer:)

Nu när jag sitter här så kom jag ju på att jag skulle ta kort på vantarna som jag fått, och mina andra projekt! hmmm... tycker att jag springer runt med kameran minst en gång om dan, men det är tydligen annat som fastnar på bilderna i stället:)

Hoppas ni har en härlig torsdag, det har jag då jag hela tiden tror att det är fredag!
KRAMEN

4 kommentarer:

  1. Vilken underbart gulligt litet lamm. Passar ju bra där borta på Gotland. Testa att sätta lite vitt runt ögat så kanske det syns bättre. Eller använd vita säkerhetsögon med svart pupill. Eva

    SvaraRadera
  2. Så jättesött och fint lamm, härligt luddig.

    SvaraRadera
  3. Så sött litet lamm ♥

    SvaraRadera