fredag 13 juli 2012

Drops love you


Det garn som jag stickar med just nu, och kommer att använda till några kommande projekt, är det som ni ser på bilden. Det är ett limited edition garn från drops, som endast kostar 7kr!!! Det var det som jag hade till min senaste sjal ( kom på att jag aldrig skrev vilket garn jag gjorde den i ) så sjalen kostade bara ca 25 kr. Ja så ni kanske kan gissa att jag köpte några nystan :) det som sitter på nålarna för tillfället är dockkläder som Nathalie ska få i årsdagspresent (är bara interiktigt säker på att jag kommer att hinna klart)

Det går jätte bra att sticka i och resultatet blir bra, men virknålen ska nog håll sig på lite avstånd då det kan dela sig en del! Men kan man begära mer för 7 kr?!

Ska nog göra någon sjal till hösten med om jag hinner :)

Nej nu ska barnen snart i säng, bamsetidningen here i come!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar