tisdag 17 juli 2012

En till present


Kom på att jag inte har visat vad min moster fick när hon fyllde år, hon är inte så svår att köpa eller göra presenter till, vi tycker om samma färger och den lite romantiska stilen. Virkade en grytlapp i form av en rosa prinsesstårta ( som jag hade tänkt att hon skulle ha i sin strandbod, som hon håller på att renovera ) och sen virkade jag en liten påse i samma stil, som jag la ett par egengjorda öronhängen i. Svårt att fånga färgerna på kort, öronhängena är något mellan gammelrosa och lila, alltså inte så mörka som dom ser ut ovan!

Hoppas att ni står ut med att bilderna ibland blir lite olika stora, så svårt att få dem lika i DraftCraft! Men jag är bara sååå glad att det bara tar ett litet klick att ladda upp dem! Förut tog det typ hela förmiddan om man skulle ha mer än två bilder!

KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar