fredag 30 november 2012

Fler vantar..


I dag blev jag färdig med svärmors vantar, så jag tänkte sticka lite på dom som jag tänkte behålla själv, får väl se om dom blir klara innan vintern är över, kanske får bli nästa års vantar :)
Har gjort lite fint med mossa, hyasinter och amaryllis, så här är det typ 100 gånger så juligare advent än vad det brukar, och sen hann jag och Nathalie baka två sorters kakor med ( även om jag inte hade tänkt baka så mycket i år så är inspirationen på topp just nu :) )

Fredags-Kram :D

2 kommentarer:

  1. Men halloj vad fina saker du gör! och då har jag bara sett de första (sista) inläggen på din blogg! här finns massor att se förstår jag! Jättekul! Jag fick din sida av din syster vars blogg jag tittar in på ibland! Jag ser att kreativitet och stil går i släkten! hih...
    Din axelvärmare/ärmling, var hittad du mönstret till den? Likadant din tröja med omlotten, SKITSNYGGT! Jag har hittat en blogg där hon stickat en så snygg tunika med axelvärmare till men det är svårt att komma åt et mönster till den! här finns länk till den jag tänker på! Din axelvärmare var ju ett alternativ till denna som verkade lite krånligare.... http://svartahusets.blogspot.se/2012/01/tunika-och-axelvarmare.html

    Ha det gott! Dig kommer jag tillbaka till!

    Varm hälsning och önskan om en skön advent!

    Linnea Silversmed i Kilsbergen (mellan Örebro o Nora)

    SvaraRadera
  2. Fina vantar! Och den röda boleron, sååå snygg!! Att inte jag tänkt på det. Ska på bröllop framöver och har funderat på något liknande. Ska ha din i åtanke när jag bestämmer mig. =)
    /Ha en skön 1:a advent!

    SvaraRadera