måndag 12 november 2012

Nästan halvvägs


Ja det är mycket rött här just nu, men det är ju kul att man kan få ut lite mer av ett garn än man tänkt! :)

Jag är nu nästan halvvägs på sjalen, och jag hoppas den blir klar snart ;)

Hade tänkt att göra en fotobok med barnen i julklapp till närmaste släkten, men när jag nästan var klar så försvann alltihop! Så jag gav upp!! Är verkligen inte riktigt kompis med datorn just nu, tur att jag har Ipaden! Den är i alla fall snäll!! Så tyvärr mor och far föräldrar, det blir ingen bok i år!

I kväll är det stickcafe, så förhoppningsvis glömmer jag bort att jag ens tänkte göra en fotobok, och jag hoppas verkligen att jag glömmer att jag tänkte "det här blir ju riktigt bra" precis innan allt försvann! 300 bilder hade jag lagt in, och jobbat hela helgen med text och att få alla bilder på rätt plats!! :(

Nej nu har jag gnällt färdigt om det! Det är skönt att skriva av sig, men jag vet att det är mindre kul att läsa om det!

KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Men stackare, vilken pina! Bilder, arbete och tid... Tråkigt när grejer bara går upp i rök sådär.Tur du har en fin röd sjal som liten tröst.

    SvaraRadera
  2. Sjalen blir verkligen jätte fin :) färgerna är härliga!

    SvaraRadera