fredag 25 januari 2013

Jaha och här är inspirationen i topp...


Vet inte vad det är med mig just nu! Jag springer och rycker i en massa nystan och börjar på både det ena och det andra... Hmmm... Sen var jag och rotade runt i gammla lådor och hittade en massa skrivböcker och skissblock, åh vad jag är sugen på att skriva och teckna!!! Gjorde alltid det förut ( har en pärm med kanske 250 texter som jag skrivit för några år sedan )
Satt en liten stund nu när lillan sov, men det är ju inte lätt att tecka och skriva på en och samma gång plus att man funderar på alla garnrelaterade projekt samtidigt!

Ni får ursäkta, men jag hoppas snart att det blir något av alla ideer och projekt som far runt i huvudet just nu, bara det stackars lilla nystanet ni ser på bilden har tre gånger varit på väg att bli något, men slutade som allt annat just nu Upprepat!!

Drömmer oxå om att fara iväg på stickkalas i mars ( eller jag har egentligen redan bestämt mig för att åka )

KRAMAR från snurresprätt

1 kommentar:

  1. Förstår precis! Så gör jag oxå. Det är inte lätt när händerna inte jobbar lika fort som huvet! :-)

    SvaraRadera