fredag 25 januari 2013

Testar och testar lite till...


Sitter här och njuter av tulpaner som jag fick av min älskling nu i helgen, och virkar, på vad vet jag faktiskt inte, det är precis som om garnet styr. Känns som om jag inte gör annat än börjar på nya projekt just nu, har inte alls vetat vad det ska bli av det här garnet, har inte tänkt göra något av det nu, men det är precis som om det har hoppat upp i famnen och vill leka med virknålen ;) det räcker nog inte så långt och jag lär få använda det ihop med ett annat garn, så det lutar åt att jag får rimmla upp och börja om (IGEN!!) Men det gör inte så mycket konstigt nog, det brukar ju vara så att man vill bli klar så fort som möjligt, kanske är jag inne i någon fas då jag testar lite allt möjligt på en och samna gång?! Vet inte riktigt om jag vill virka eller sticka, om jag vill använda tjockt eller tunnt garn, eller om jag vill göra något stort eller litet. Kanske är det lika bra att göra det som faller på, även om det blir allt på samma gång!

KRAM

oj, här låg det visst ett inlägg som inte blivit publiserat! Jaja det får väl bli det nu i stället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar