lördag 23 februari 2013

Vill vara en bläckfisk!


Ja tänk om man hade ett par armar till! Så att man kunde göra 3-4arbete samtidigt! Skulle det inte vara toppen :D har såå mycket jag vill göra just nu, har hittat så mycket fina mönster som jag t.o.m har garn hemma till! Så jag håller på med en del samtidigt, men det blir faktiskt lite tomt i korgarna här hemma, och det är ju lite bra då jag hoppas att jag hittar lite när vi ska iväg på stickäventyr nu på Fredag, så att man kan fylla på igen ;P

Men det blir mest sjalar :) dels för att det är vad garnerna jag har hemma räcker till, men visst mycket är det för att det är så superduperkul att sticka sjalar :D

(Men det vita arbetet uppe till höger är faktiskt en tröja, ja kors i taket)

Kram

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt att sticka sjalar!
    Man behöver många sådana också ;-)
    Umbra verkar ha mycket fint till försäljning så jag ska också ta med stora plånboken i helgen.
    Ses snart!

    SvaraRadera