tisdag 11 mars 2014



Då var Elsas dop redan förbi. Allt gick jättebra, och även om vi var över 40 st så fick vi plats hemma hos oss :) Snälla svärmor hade bakat så fina kakor och mamma hjälpte mig med städning ( och möblering då vi fick ändra om lite så alla skulle få plats att fika m.m ) så själv fixade jag mest med det som jag tycker är roligast :P gjorde en hel del blomsteruppsattser till borden + annat pynt och fix :) tjuvstartade även med att plantera lite penséer ute m.m. Elsa fick även en massa fina blombuketter så nu har vi fullt upp med att hinna njuta av alla blommor över allt :D 



1 kommentar:

  1. Som jag saknade er i helgen! mamma skickade upp film på när julia sjöng mm. fällde nästan en tår vad fint det var, och alla nära samlade, oj vilken hemlängtan jag fick! längtar till allt roligt vi skall ha framöver, våren verkar ju vara här! och kommer ner 5-7 april då ni<3 kraaam och hälsa alla från mig!

    SvaraRadera