måndag 24 mars 2014

Present!


Vi fick varsi en superfin present i fredagskväll! P hade sytt så fina påsar och stickat muggvärmare/armband, garn fanns såklart i påsen :) som ska bli en sjal som ska stickas ihop med garnet på bilden under...


På lördagskvällen hade dom fixat en överraskning, precis nedanför lägenheten vi bodde i låg en jättemysig garnaffär, och där hade dom ordat ett "garnparty" :D så himla mysigt var det!
Dom hade packat med ostbricka och sen fick vi va där och fika och klämma på garn, och där blev det ju lite shoppande kan jag ju säga! :P Elsa hade jag ju med mig hela helgen, och det gick jättebra, hon tyckte det var superkul med alla som ville gosa med henne :)

Bilder på mina inköp kommer när jag hunnit så långt i uppackandet :) 
Hej så länge :P



1 kommentar:

  1. Åh va jag ville vara med!! Ibland måste man prioritera.. / Kram

    SvaraRadera