fredag 15 augusti 2014

Smitning på gång :D




Stickväskan är packad och jag tänker smita hemifrån på stickmys :D 

Yrvädret lämnar jag hemma vid pappa och systrarna bus :P

Ja ni ser ju på bilderna vilken stolt liten en som hann så långt innan mamma kom på henne! (Och ja, Ipaden hade jag bredvid mig så det var inte så att jag sprang och hämta den när hon satt där mitt i trappen :) bara så ni vet :P)

Snart ska ni få se alla färdiga projekt, men blogglusten finns inte riktigt där just nu, men snart hoppas jag den är tillbaka!! :)

Kramar


3 kommentarer:

  1. Men vad hon växer! Det är svårt att bli arg på ett sånt litet charmtroll.
    När Jansson var i samma fas satte vi för nedersta trappsteget med en träskiva. Hon nådde inte nästa trappsteg och vi slapp klättra över en grind. =)
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad härligt det lät att smita iväg på lite stickmys! :)
    Å tusiken vilken snygg väska du har (vars har du hittat den?) Korgen var inte fy skam den heller... :)
    Vilken liten busa!
    Ha det gott!
    /Veronica

    SvaraRadera
  3. Ojojoj här såg det ut likadant förra veckan så i helgen åkte vi till Ikea o köpte grindar...!!
    Ja visst är det svårt att hitta fina saker till väggarna, men gamla fönster är ju så fina så detta är jag riktigt nöjd med!!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera