onsdag 3 september 2014

Höst!!

(Klicka på bilden så ser ni hela)

Äntligen är det Mys-pys-tid!!! Som jag har längtat! :P
Äntligen har jag fått min inspiration tillbaka, och fixar och donar både här och där, ena stunder har jag penseln i handen och andra piffas det lite här och där med både blommor och kuddar :) Och äntligen kan man gå ut och plocka äpplen till pajen och plommon till kräm :P mums! 

Stövlarna och den stickade tröjan är på!!! Jippiiiihooo ;) :D

Men så kom förkylningen :( 
Men den ska banne mig inte få ta höstmyset! Här myser vi ändå :P Blev bara lite besviken i gårkväll när jag äntligen fick ner rumpan i soffan och skulle Äntligen få ta fram stickningen, plötsligt kunde jag inte sticka en enda maska, utan febern kom ungefär precis samtidigt som jag lindat filten om bena och lutade mig tillbaka! :[ så det var bara att gå i säng! Men i dag har jag pillat i mig lite Ipren och ska fortsätta pyssla om jag så ska krypa fram!!! ;)

Så tyvärr blir det inga bilder på mina färdiga projekt i dag häller då jag ser ut som en skata! 
Istället får ni titta på vad piffar med, det har blivit höst i soffan oxå! Och på bilden längst upp till vänster kan ni se stegen som jag fyndat och målat (var inte så snyggt sliten som jag ville ha den, så den fick bli vit) På väggarna får jag inte riktigt till det! Hittar inget som passar, så det får väl va lite tomt tills det rätta dyker upp! Satt upp en gammal bricka över soffan som jag satte upp bilder med magnet på :) 

Nej nu ska jag se om jag inte hinner sticka lite innan pluttan vaknar, en maska är mer är ingen ;) 

... Eller inte...hör någon som pratar där uppe! :P

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jag kommer ihåg den där tiden när man inte styrde över sitt eget liv. =) Men tror det eller ej, ibland saknar jag det. Vad fint du har gjort det. Hoppas nu att förkylningen går över snart!
    /kram

    SvaraRadera