onsdag 2 juni 2010

Litet fynd i affären :)

Jag hittade dessa två söta dockor i när jag var och handlade i går :) och då fick jag såklart en massa ideér! Jag har tänkt att jag skulle ta fram virknålen, och försöka att skapa någonstans att bo, och lite kläder till dem, och om det blir klart innan lillan fyller år så ska hon få dom i födelsedagspresent. Så det blir mycket handgjort från mamma i år :) hoppas att hon inte kommer att tröttna på mitt skapande! Det är så mycket jag vill göra till henne! och nu när jag har suttit och funderat ut en massa exempel på små hus man skulle kunna göra, så skulle jag vilja köpa alla sorters dockor, tror att dom hade 4-5 olika. Men blir jag lite väl besatt då kanske?? hmm... det är bara så svårt när man får så många ideér! Hjälp!!

Men jag kommer inte att avslöja hur det kommer att se ut, det är nog lite svårt att beskriva bilderna jag har i mitt huvud! Det får ni se när det är klart :)

1 kommentar:

  1. Det är härligt med mkt ideér! Sen kan man ju önska att man hade ännu mera tid till skapandet...Som att göra snygga lådor:-) Det är ju roligare att virka...så det får nog vara. Ha det fint/ Maja

    SvaraRadera