måndag 23 april 2012

Äntligen är han klar!





Ja ni minns kanske hjärtekatten jag började virka för lääänge sedan? Det är ett av virkprojekten som jag äntligen har avslutat, och det är ju tur att dom fortfarande tar emot fler hjärtekatter! Så jag hoppas att han kommer att glädja något av de hjärtsjuka barnen, lite dumt att jag inte gjort honom klar lite tidigare då det bara var ett ben kvar, och det är egentligen ganska så kul att virka hjärtekatter. Det är väl som vanligt att man har så mycket man vill göra så det är svårt att få allt färdigt :)

Har i alla fall tagit igen lite av det jag tänkte göra i gårkväll, då jag sov bort hela kvällen i Nathalies säng med Bamse-boken på magen ;) Har till och med hunnit att fixa lite i trädgården, och nu börjar jag nästan känna mig lite rastlös(om det är möjligt!?!) haha..

Hoppas ni alla har haft en bra helg!

KRAMAR
Och en extra styrkekram till dig Fiff, tänker på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar