söndag 15 april 2012

Present till kusinen




Detta är vad kusinen fick i present, en sjal :)
Det blev en sjal mest för att hon skämtade om att jag kunde göra en till henne i födelsedagspresent och det var väl för en vecka sen kanske.
vi satt och tittade i en drops-tidning, och hon fastnade för några som var lite större och stickade i mönster. Och senare när jag kom hem så fick jag för mig att jag skulle pröva och se om jag hann få färdigt en till henne, dock blev det en enklare variant :)

Hittade denna i bland drops mönster på nätet:



Här har ni en länk till mönstret, den var som sagt inte så krånglig, men visst, sticknålarna gick för fullt fram tills igår :)

Ja nu är man mätt och belåten efter allt kalasande, så tack kusin Emma och moster Åsa för gott fika och smarriga pajer!!!

KRAM

ps...hon fick två örhängen med, men dom fotades efter att jag hade tömmt kameran så det får ni se en annan gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar