söndag 14 augusti 2011

Hej på er!

Ja det blir inte så mycket tid här än, har inte direkt haft någon lust, det är så mycket annat som man vill göra, men snart kommer hösten! Är väl den enda som längtar dig känns det som :) Har fått lite höstkänslor, och vill sitta i soffan under en filt och virka, blogga och lusten att rita börjar oxå återvända :) Men jag ska verkligen försöka njuta av sommaren som är kvar, även om jag ser fram emot hösten, har tänt ljus hela sommaren, men det syns ju så dåligt :) Tihi..

Skrev ju sist om att hjärtekatten snart var klar, men ska jag vara ärlig så är den inte ihopsydd än, det har blivit massor med mormorsrutor i stället :) Hoppas att man ännu kan skicka in dem, måste verkligen ta tag i det! Ni som har köpt mönster märker kanske att jag så mycket som möjligt försöker virka utan att behöva sy ihop, virkar t.ex. nästan alltid huvudet direkt på kroppen, och ibland virkar jag ben och armar direkt på kroppen med :) Det brukar faktiskt fungera riktigt bra, men är kanske lite svårare att beskriva.

Hoppas ni alla har det bra! 


Kram Lina

Lite bilder från verandan, min nya fikaplats :)


Mellis-mys

1 kommentar:

  1. Kul att höra livstecken från dig, hoppas det blir mer sen!

    SvaraRadera