måndag 22 augusti 2011

Mums!

 Nu kan man äntligen få gå ut och plocka plommon! Jag älskar plommonkräm, men jag har bara ett litet problem, och det är att jag har tre små plommonslukare som hinner före mig, det är den lilla sötnosen här under, ja ni kan ju se att hon har plommon i hela ansiktet! och hennes två kusiner. Hittills så är det inte så många som är mogna, och så fort det är det så hinner dom före! Jag har fått några av svärmor som ni ser på bilden ovan, men det lilla plommonmonstret under lär äta upp dom innan jag hinner göra någon kräm!
Börjar bli lite trött på min kamera, det blir ju bara bra kort utomhus, är helt hopplöst när det är sånt väder som det är i dag och det är så mörkt inne. Och ska man hinna få med stortjejen på kort så måste man använda blixt annars är det bara fartränderna som fastnar!

I julklapp ska jag ta och önska mig en klok kamera! Vill ju kunna ta lite fina kort på barnen! Och så lite fina kort till bloggen så klart :)

Nu ska jag börja fixa lite mat, sedan ska jag nog fixa och dona lite i köket, behöver rensa och få lite ordning i skåpen innan jag blir tokig! Kanske hinner med att pyssla om alla mina kära pelargoner med :) Ha nu en bra måndag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar