torsdag 25 augusti 2011

Två Presenter

 

Igår var jag på kalas hos två av mina kusiner (Den ena fyller egentligen på söndag, men dom valde att fira samtidigt) Och jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på, så jag och Nathalie satt på förmiddagen och knåpade ihop lite smycken till dem, fick ingen bild på Nathalies armband, hon hade slagit in det så fint! Kom ju som vanligt på att jag glömt att ta kort när allt redan var inslaget, men mina var jag bara tvungen att försöka öppna utan att det syntes :) 

Tycker att jag var ganska duktig som han att göra två smycken, fixa mat (Och få i Nathalie maten), fixa i ordning barnen(Och mig själv), packa ner alla tillbehör (ja man känner sig ibland som en packåsna), slå in smyckena (för att sedan öppna och ta kort lite snabbt, när jag redan hade satt ut barnen på trappen) plus att hemmet faktiskt inte var en enda stor bomb när jag stängde dörren! Tihi, ja ibland kan man nästan se sig själv i en snabbspolad film :)

Det kommer mer smycken framöver, väntar bara på lite mer grejer som jag hoppas kommer med posten snart! Så att jag kan göra allt som jag har i huvudet! 

Behöver lite hjälp med ett virkprojekt, men det kommer i ett senare inlägg, det är någon liten sötis som står i dörren och ropar :)

1 kommentar: