fredag 7 september 2012

Klar för användning!


Då var min senaste sjal blockad och klar, kunde kanske ha dragit ut löven lite mer och jag kunde inte riktigt bestämma mig om jag skulle låta kanten vara rak eller om jag skulle sätta nålar under löven så att det blir som en uddkant, så jag drog bara lite så den blev lite vågig. Den här var lättare och nästan lite roligare än den förra, och den kommer nog att användas nu i höst :)

Puh vad det är svårt att fota på sig själv! Och enklast är ju att fota med Ipaden men det kommer väl att sluta med att den åker i golvet! borde skaffa mig en modell, tror inte att Nathalie ställer upp, och Fredrik skulle väl inte heller tycka att det var så kul.. Hm.. Kanske får gå ut till svärmor nästa gång :)

Jiiippiiiii ... Äntligen så är det fredag igen :) myspys!!

3 kommentarer: