tisdag 4 september 2012

Osminkat


Ja här ser ni hur jag ser ut en vanlig latdag då jag knappt har någon lust att dra borsten genom håret :) men jag tycker så mycket om bilden på mig och mitt lilla busfrö just för att det är så ofixat och oredigerat, det är verkligen så vi ser ut när vi latar oss i soffan en stund efter maten när lillasyster sover middag :)

Kan inte förstå att hon har blivit så stor, vart tog dessa 4år vägen?! Och hur fort kommer det då inta att gå tills man står där och packar inför flytten till stan och gymnasiet ?!!!!

Men man får väl försöka att stanna och njuta av nuet :) hon har idag gått med väskan packad till dagis för andra dagen, och mamma fick bara vara med på inskolning en dag, sedan klarade hon sig minsan själv, så mamma fick gå hem och snällt vänta tills det var dags att hämta hem henne ;) men jag är så glad att hon tycker att det är kul, och det är ju verkligen för hennes skull efter som att jag ännu är hemma så har hon ju verkligen börjad av endast den anledningen att hon själv vill det :)

KRAM

1 kommentar: