torsdag 6 september 2012

Titta vad min man hittade :D


Satt lite intrasslad när F kom in ;) och försökte att använda mig av en pall för att få till nystan av tre härvor garn, han tittade på mig och sa sedan "jag undrar om inte farmor hade en sådan där" jag förstod med en gång vad han menade och skrek ja :) så nu i kväll så var han uppe på vinden och kollade, tror att han egentligen menade en mindre variant som oxå ska finnas någonstans, men hittade denna skönhet som ni kan se på bilden, inte nog med att den kommer att vara till stor hjälp just nu, så kommer den att passa utmärkt som inredningsdetalj i mitt vardagsrum :D

Så nu ska jag nysta vidare! kramar

(detta är ett gammalt inlägg som inte gått att publicera, tror att det berodde på bilderna men ni får se det nu i stället)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar