tisdag 30 oktober 2012

Snart advent?!


Nja, det är väl några veckor dit i alla fall, men det är väl dags att börja förbereda sig på att vi snart är där :) tidningarna med julpyssel har börjat komma i butikerna, och då kan jag inte hålla mig borta från dem, och man önskar plötsligt att tiden kan gå(så att man kan börja pyssla) men samtidigt stanna av lite( för hur ska man hinna allt som man vill göra?)

Har precis varit uppe och försökt blocka (blogga eller blotta eller vilket du nu föredrar Pia ;))
Och det gick ju verkligen inte som jag ville!! Det tog aldeles för lång tid, alla bitar fick inte plats, jag mätte fel och lilla skruttan som var hungrig, trött och gärna ville hjälpa till skrek och drog ur nålar om vartannat! P-U-S-T!! Ja så vi får väl se hur det blir med den, om inte annat så får jag väl göra om det 1,2 eller 3 gånger till ;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar