tisdag 16 oktober 2012

Virkar :)


I morgon är dagen här! Första gången jag åker från barnen och ska sova borta fyra nätter i rad! Det kommer att vara jätte jobbigt, men visst ska det bli underbart att slippa lag mat, bädda sängar, byta blöjor, städa, plocka leksaker, slippa tänka och bara hänga med! Så jag har bestämt mig för att verkligen försöka njuta!

Sitter med en massa trådar av restgarner och virkar på en ide jag fick igår, och som jag ska ha med till mina garnkompisar i morgon :)
Men mer av det år ni se när jag kommer hem!
Blir väl en lite bloggpaus här några dagar, men det är nog mycket att skriva och visa efter vår lilla tripp, så det lär ju bli lite inlägg när jag är hemma igen :)

ha det så bra tills dess!
KRAMAR

1 kommentar:

  1. Jag tror det är bra att åka iväg korta stunder ibland, för då har man ny kraft och ny längtan efter sina barn. Ha det så trevligt!

    SvaraRadera