torsdag 11 oktober 2012

Tema vantar


Nu i oktober så har vi tema vantar på stickcafet, så många av oss prövar på att sticka mönsterstickade vantar. Krånglade lite i början, men efter att jag nu har rimmlat upp allt och börjat om från början ( fick inte till någon fin resår först, men nu blir det bättre tror jag ) så tycker jag att det är riktigt roligt faktiskt, man får väl vara lite envis så går det till slut :)

Ska ge bort dom i julklapp har jag tänkt, så jag har faktiskt börjat på ett par till :)

Nej nu får jag sticka vidare, det visade sig att jag har sju projekt på gång när jag räknade efter ;)

KRAMAR

1 kommentar:

  1. Vantarna kommer att bli så fina, säkert kommer den som får vantarna att bli glad.
    Jag har själv stickat ett par av de vantar du håller på med.
    Annika

    SvaraRadera