fredag 18 oktober 2013


Hmm.. Det ser lite konstigt ut, men jag hoppas att det blir som det ska tillslut. Jag sa ju att det var färdigt med bebisgrejer, men det här ska faktiskt bli ännu en mössa :D hoppsan! Och jag har hittat ett till stickmönster på en sak jag skulle vilja göra till bebben. Så ja det kanske blir lite mer bebisgrejer ändå :) kan det vara så att jag håller på att " bygga bo" eller vad det nu kallas? Fast det finns en röd tråd av stickat :) ska väl försöka förbereda lite annat med, för nu är det bara en månad kvar!! Gud så fort det har gått den här gången, när jag väntade de andra så gick tiden ju såå sakta!

Hoppas ni alla har en bra Fredag! Och speciellt ni i resten av stickmaffian som är på stickresa utan lilla mig :( jag hade aldrig orkat då jag inte riktigt känner mig som vanligt(konstigt) och i går så ville jag bara gråta så fort det blev lite mycket! I dag känns det lite bättre och jag känner att jag börjar komma ifatt med en del som måste göras, för just nu så är det inte riktigt så att dammråttorna biter en lite i tårna, utan dom hugger typ av en hela foten här!! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar