tisdag 26 juni 2012

Pärlor, pärlor och pärlor :)

Blått är flott!! Det är nästan alltid fint med blått tycker jag, kanske ligger lite i släkten då nästan alla tycker om blått, även på Fredriks sida faktiskt :)

Men jag älskar ju gamelrosa :) så det blev ju lite rosa och lila pärlor med förstås, skulle skicka efter pärlor till lite beställda smycken. Men den butiken som jag beställt från tidigare har stängt, men jag testade att skicka efter några som jag trodde skulle funka, men det blev inte riktigt bra.. Så jag hoppas att det snart kommer ett nytt paket... Det var ju typiskt ;) hittade nog nästan exakt samma pärlor som jag haft förut :)

Dessa pärlor har jag velat ha länge! Tycker att dom är så söta :)

Nej nu får jag sätta fart med min sjal, sitter med den i famnen, men det blir ingenting gjort.. Det är ju så lite kvar!!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar