måndag 18 juni 2012

Pelargoner :)

Pelargoner hör sommaren till! I år har jag dock inte så många som jag brukar, men det är ganska skönt, ställde ner de flesta i källaren och dom som klarade sig har jag ute, så inne har jag köpt nya. Det är väl ganska troligt att det blir lite skott från dem, men jag ska försöka att hålla mig från någon ny massproduktion! I slutet av förra sommaren så tog jag över 30 skott!

I dag har vi varit på utflykt, svärmor och jag och alla barnen, det har varit mysigt, men jag är ganska så trött efter alla kalas. Det har varit tre födelsedagskalas + en stor fest där vi firade min kusin som tagit studenten+ min moster som fyllt 50! Så nu är det midsommar kvar och sedan är det lugnt några veckor innan det är dags igen :)

KRAMAR

Ps.. Har fått både iPad och iPhone i årsdagspresent, så nu är jag inte så ute längre med min gamla stenålders-mobil :) och jag har äntligen kommit på hur jag ska få in bilder i inläggen som jag gör via dem (även om det ännu ser lite konstigt ut) så nu kanske jag kan komma igång lite mer med bloggandet :)

1 kommentar:

  1. Ja men då är du ju teknisk av dig! Jag har inte kommit på det ännu! Använder du appen Blogger? Eller mailar du?
    Jag tycker det är svårt. :)

    SvaraRadera