fredag 1 juni 2012

Stickad tröja!

 Kommer ni ihåg tröjan som jag skulle sticka, tror att det är mitt största projekt hittills, men i alla fall, den var egentligen klar för lääänge sen! Men nu plötsligt (när jag egentligen verkligen behövde laga mat till mina hungriga barn) så kom jag på att jag skulle ta kort på den! Så med en som stog och drog mig i byxbenet och en annan som satt nere och skrek så lyckades jag fånga den på bild (resultatet behöver vi inte gå närmare in på, jag tror att ni i alla fall kan se att det är en tröja :)

Man kan ha den precis som den är, hm borde kanske ha torkat av spegeln först?!

Eller kan man ha den med kragen till, mys pys på sommarkvällen :)
För annars kan jag ju berätta att den är väldigt varm! så den blev klar lite fel årstid..
Är ganska nöjd, kul att få klart ett så stort projekt, så då kanske man kan våga sig på fler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar