tisdag 18 januari 2011

Barbarum nr3


Nu är det Barbastarks tur att hälsa er välkomna hem till honom, de sista detaljerna blev klara i morse. Nathalie har prövat att bandyklubborna fungerar (hon väntade hela dagen i går på att dem skulle torka, men dom måste nog stärkas lite till, dom böjer sig när man slår på bollen så det blev inte helt godkänt.) 

Barbastark fick spela lite med Barbaflink, men det var en viss svart katt som oxå ville testa den lilla bollen :) Och Barbastark är lite rädd för katterna, då han gick lite vilse en kväll och hamnade i kattkorgen! Som ni kanske ser så är han lite tilltufsad :( Funderade på att göra en ny, men det kändes så taskigt
att byta ut honom!

I kväll så ska jag hem till lilla mamma, bara jag, vi ska sitta och pyssla och fika hela kvällen :) Känns som om det behövs, tror aldrig att jag har känt mig så här gravid förut! Det spänner över allt, känns som om skinnet ska spricka, och det går snart inte att böja sig ner! Så jag tycker att det ska bli så skönt att få sitta still och bara virka/sticka en hel kväll! Och Nathalie är så pappig och vill inte att han ska gå ut och jobba, så jag tror att hon tycker att det ska bli mysigt att ha pappa för sig själv! Och det tycker nog pappa med :) 

Ni får oxå se till att ha en mysig kväll!
KRAMAR

2 kommentarer: