onsdag 5 januari 2011

Jag har hittat mönstret!

 

Jag har hittat mönstret till teletubbies- huset! Så om det är någon som vill köpa mönstret så finns det nu att köpa om du går in på sidan Mönster&Priser så finns alla prisuppgifter där.
Ni får ursäkta den dåliga bilden, men på den förra så hade jag stärkt huset med spray och det funkade inte så bra, men nu har jag stärkt det med florsocker och vatten, och det blev jättebra! Så det var det jag ville visa med bilden, men det är så svårt att ta kort när det är så mörkt över allt! Jag ska ta en ny, måste bara hitta ett bra ställe att ta kort på, får väl gå ut i snön eller något!


1 kommentar:

  1. Jo, den dära koftan som jag virkade, den gick jättesnabbt att göra, så det hinner du nog innan mars :-) Man virkar liksom armen ihop med varje stycke, så det är tre stycken totalt + huvan. Lycka till!

    SvaraRadera