lördag 8 januari 2011

Små fix i pysselhörnan!


Har små fixat lite i min lilla pysselhörna, har gjort ett litet hörn av hallen till bara min :)
Det är lite svårt att veta vart man ska vara med allt material, men jag får väl nöja mig med mitt lilla hörn tills barnen har flyttat hemifrån ;P

Jag har fått en massa trådar, garn och böcker efter min mans farmor, och nu har jag äntligen sorterat lite och lagt allt i fina glasburkar och lådor :) Skulle lägga upp lite bilder här så att ni fick se, men det är så mörkt i mitt lilla hörn så jag får väl ta bättre bilder att visa en annan gång, fast lite närbilder med hjälp av en liten lampa lyckades jag ta, även om dom blev lite suddiga. Får nog se till att skaffa en klok kamera och lite bättre belysning innan ni tröttnar på mina foto-problem!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar