fredag 7 maj 2010

Min Dröm!

Det jag oftast går och drömmer om är att få göra barnböcker! Det skulle vara så otroligt kul, för då får jag ut allt som jag tycker om i en och samma sak, jag får både skriva och illustrera. Och när man har en liten filur som hela dagarna springer runt och ger en en massa inspiration, så känns det som om idéerna aldrig tar slut! Jag skulle vilja komma på en barnbok som jag både skrivit och illustrerat själv, och sen skulle jag vilja att man till denna bok skulle få en liten figur som boken handlar om, och självklart (efter som jag nu är riktigt virkberoende) så skulle denna figur vara virkad. Ovan så får ni en liten smygtitt på vad jag börjat skissa på, det är egentligen en berättelse som jag gjorde när jag gick i femman tror jag, och som handlar om två små möss. Men vi får se, det är i alla fall en dröm som jag tänker göra något av, den skall inte bara bli liggande år efter år! För det är ju så lätt att det blir så, och enda lösningen på det är ju att ta tag i det!

Lägger ut fler bilder så fort jag hunnit måla fler, och då ska jag försöka att ta dom lite bättre, det är lite svårt att ta kort på en målad bild, det är svårt att fånga färgerna, så ni får ursäkta bildkvalitén.

Kramar

1 kommentar:

  1. Du är duktig syrran!!
    Kolla min blogg har gjort i ordning den lite på översidan thihi!
    Kramar från lillasyster.

    SvaraRadera