onsdag 5 maj 2010

Tjooho! Hundra besökare!

Tänk att hundra personer har varit inne och tittat i min blogg! Kanske egentligen inte är så stort, men för mig är det nog det, är ju lite ny på det här, och det är ju så roligt att få lite kommentarer och tips! Stora kramar till er som valt att följa min blogg, det gör ju det här bara ännu roligare. När man håller på och pysslar så mycket så är det ju lite kul att göra något av det! Tjatar just nu på min mamma att hon kan lägga ut lite av sina grejer på min blogg :) Har mutat med att hon skall få en egen sida, vi håller på med lite olika grejer, så då blir det ju lite blandat. Vi drömmer om att en dag kunna ta emot beställningar på det vi gör, och någon gång i framtiden kanske ha en egen liten affär med en massa pyssel och inredning, Jag vet att vi en dag kommer dit, man får bara inte sluta att drömma!

Bilderna som jag skulle lägga ut i kväll hann jag tyvärr inte att ta, men jag ska försöka att fixa det i morgon, nu är det nog dags att hoppa i säng!

Gonattkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar