måndag 24 maj 2010

Tävling hos fiffel och tråd!

Gå genast in på denna länk, Maja eller Fiff, blir inte riktigt klok på vad jag ska kalla dig :) Haha.. I alla fall, hon har en tävling där man kan vinna superfint garn, och en massa dekorationer som man kan ha till t.ex. amigurumi. Och om ni inte har varit inne hos henne så borde ni gå dit! Det är en av mina favoritbloggar, vet inte riktigt varför, men det är så mysigt och hemtrevligt på något sätt, och sen lyser hela bloggen av kreativitet :) Det är så härligt när man upptäcker att det finns fler som är like tokiga som en själv!

Kramar!

1 kommentar:

  1. Tack för ännu fler fina ord! Jag blir så glad! Och du får kalla mig vad du vill! Vet inte riktigt själv, så jag skriver båda. Fiff är mitt smeknamn (fast det är bara min far som säger det), och bloggnamnet kommer ju från Fiff. Men jag är definitivt en stolt Maja också!
    Lycka till i tävlingen! På återseende!

    SvaraRadera